منتديات الشباب العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الشباب العربي

منتديات لكامل العالم العربي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 139

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال Empty
مُساهمةموضوع: ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال   ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال Icon_minitimeالسبت يونيو 07, 2008 9:34 am

انا
جاي النهاردة وجيب لكل احبائنا في المنتدي نسخة خفيفة ورائعة من ويندوز xp
sp3الذكية فيها كل ال انت بتتمناه من برامج حديثة خالص حمل بروابط مباشرة
من غير ريبد ولا ميجا ولا اي موقع يقرفك اهم شيء سعادتك والشيء لزوم الشيء

مساحة النسخة 617 ميجا
نبدأ بسم الله الرحمن الرحيم

أول ما تدخل الإسطوانة وتبوت من السى دى روم
هيظهرلك الشاشة دى

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال ACaDiMiA.01

وعلى فكره الشاشة دى هتقعد من 4 ل 5 ثوانى يعنى مش تقلق الجهاز مش هيضرب :b14d9a25b8690b71cdb

وبعد كدا هتظهرلك الشاشة دى ... امممم هنشرحها مش تستعجلوا أنا جاى فى الكلام أهو

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال ACaDiMiA.02

أول إختيار Setup Windows aCaDiMiA Sp3 ودا الى إحنا هنزل منه الويندوز هنجيلة بعدين
تانى إختيار Run Partition Magic 8.5 ودا لتقسيم الهارد وعمل صيانة للهارد من خلاله
تالت إختيار Run Norton Ghost 11 .0 ودا من خلاله تعمل جوست للويندوز بتاعك أو ترجعه تانى
رابع إختيار Run Hiren's Boot 9.3 ودا من خلاله تقدر تعمل صيانة وطبعاً الإسطوانة دى معروفه أنا جايبهالكم لحد عندكم اهو هههههههههه
خامس إختيار Boot From Hard Disk ودا علشان تبوت من الهارد على طول

... وكمان فى حاجه مهمة جداً فى شريط أزرق هيعد لحد 25 ثانية وبعد كدا هيبوت من الهارد أوتوماتيك :cx010:

وطبعاً لو عاوز تطفى الجهاز أو تعمل ريستارت فى زرارين أنا حاطتهم تحت علشان مش حد يآخد باله منهم ههههههههههههه بهزر والله
وبعد الضغط على أول أختيار وهو Setup Windows aCaDiMiA Sp3 هيقوم منزل الويندوز على طول ... وتابعوا الخطوات
أولاً هتظر الصورة دى

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال ACaDiMiA.04

طبعاً فهمتوا انا كنت عاوز أقول ايه
... طيب تمام بعد إختيار الدرايف وكل حاجه ونفرمته كمان بعد كدا هيظهرلك إن ويندوز أكاديمية بينقل ملفاته ودا صحيح حتى بص

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال ACaDiMiA.05

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال  تمام بعد كدا بقى هيخلص وبعدها هيعمل ريستارت للجهاز

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال ACaDiMiA.06

بعدا هيخلص وفى حاجه هقولهالكوا فى الآخر بس ثوانى عليا

هيخلص وبعد كدا هيعمل ريستارت وأول حاجه يفتحها البرامج الى إنت هتختارها علشان تنزل عندك ودا الشكل بتاعها

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال ACaDiMiA.07
وبعد لما تختار البرامج الى إنت عاوزها هتدوس على السهم الأخضر الى على الجنب الشمال فوق
وهيظهر هذا الشكل ومعناه إن الويندوز كدا بينزل البرامج الخاصة بيه والى إنت حددتها

حمل وإدعيلي

https://chabab-arabi.yoo7.com

ويندوز xp sp3الذكية التي ابهرت العالم بروابط مباشرة وسريعة وقابلة الأستكمال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-